תפריט סגור

ביובית בהוד השרון

גילית נזילה בסביבת הבית או העסק שלך? צוות ביובית מזמין אותך לשיחת ייעוץ חינם על מנת להבין עד חומרת התקלה ולמנוע נזקים נוספים לבניין ולרכוש!

לקבלת מענה מיידי ולהזמנת שירותי ביובית בהוד השרון ניתן להתקשר אלינו 24/7 בטלפון: 072-392-3354

שירותי שאיבת ביוב בהוד השרון

מחירון שירותי ביובית בהוד השרון

כמה עולים שירותי ביובית בהוד השרון? שירותי הביוב השונים מתחילים ב-480 ₪ ומגיעים ל-980 ₪. כמובן שהמחירים משתנים בהתאם לתקלות הביוב השונות (לרוב ישנן 2 תקלות יחד – לדוגמא חדירת שורשים למערכות הביוב וסתימה הנגרמת בגללם) ולכן צוות ביובית יעניק לך הצעת מחיר מותאמת אישית למצב הנוכחי של מערכות הביוב שלך.

שירות מחיר מידע נוסף
פתיחת סתימות ביוב בהוד השרון 499 ₪ לכמות גדולה מ-3 ביובים תינתן הנחה נוספת
שאיבות ביוב בהוד השרון 499 ₪ מחיר מיוחד לתושבי אזור מחוז מרכז
צילום קו ביוב בהוד השרון 549 ₪ אם נבצע לכם תיקון מקיף של מערכת הביוב תקבלו הנחה גדולה
חיתוך שורשים בהוד השרון 799 ₪ ניתן לבצע טיפולים מונעים נגד שורשים החודרים למערכת הביוב
שאיבת הצפה בהוד השרון 499 ₪

 

תיקון נזילה בזמן למניעת נזקים משמעותיים

נזילות מים בסביבת המגורים שלך עלולות להוביל לנזקים בלתי הפיכים לתשתיות המבנה, הבית הריהוט ומערכות החשמל. גם נזילות קטנות הנראות "תמימות" יכולות להפוך בבת אחת לשצף מים אדיר שיהפוך את חלל הנזילה לוונציה הקטנה. לכן יש לשים לב לנזילות ולאתר אותן במהירות מכיוון שהן עלולות להעיד על צנרת תקולה שעלולה להתפוצץ בעתיד הקרוב מאוד.

איך לזהות התחלה של נזילה?

על ידי הבחנה במספר סימנים מקדימים, ניתן לזהות נזילה ולמנוע פיצוץ צינור והצפות שיגרמו נזקים בכל מקום אשר המים יגיעו אליהם. אם שמת לב לחלק מהרשימה מטה, יש להתקשר מיד לביובית כדי להתייעץ ולקבל תכנית פעולה להמשך.

  • ריח הולך וגובר של תחב הנוצר כתוצאה מרטיבות בקירות החיצוניים ו/או הפנימיים
  • סימנים של נגבי עובש בקירות
  • סימנים של רטיבויות בקירות

מה אפשר לעשות אם זיהית סימנים מקדימים של נזילה?

המומחים של ביובית מחזיקים ציוד מתקדם לאיתור נזילות הכולל אמצעים טכנולוגיים מתקדמים כגון מצלמה תרמית היודעת לאתר את המיקום המדויק של הנזילה בצנרת המים. אמצעים אלו חוסכים זמן יקר ומאפשרים לנו לפעול באופן מהיר, מקצועי ומיידי לאיתור מיקום הנזילה ופתרון התקלה על הצד הטוב ביותר.

חבילת השירותים של ביובית בהוד השרון

זמינות, מקצועיות, אדיבות ואחריות – זה כל מה שצריך לבדוק כשאתם זקוקים לשירותי ביובית בהוד השרון. אצלנו תמצאו את הכל.
בהוד השרון ובסביבה יש לא מעט חברות המתעסקות בתחום הביוב ומציעות שירותי תיקון ותחזוקה ללקוחות פרטיים או עסקיים.

אז למה לפנות דווקא אלינו?
הסיבה הראשונה היא שאנו מספקים מגוון שירותים הקשורים לביוב, ולכן לא תצטרכו לחפש בכל פעם איש מקצוע או חברה אחרת. בין היתר אנו מציעים שירותי שאיבת ביוב בהוד השרון, שטיפות ביוב, שאיבת הצפות בבתים, שאיבת הצפות בעסקים, פתיחת סתימות ביוב, ניקוי ותחזוקה של בורות ספיגה, שאיבת בורות ביוב ושמן, פינוי שפכי ביוב, צילום קווי ביוב וניקוי שורשים בביוב. לא משנה אם אתם פונים אלינו כלקוח פרטי או כבעלי עסק, אנו נדאג לתת לכם מענה.

ביובית בהוד השרון

שאיבות ביוב בהוד השרון ברמה שלא הכרתם

מלבד חבילת השירותים המקיפה שלנו, אנו מקפידים גם על סטנדרט שירות גבוה. אנחנו עובדים כבר שנים רבות בתחום הביוב ולכן מכירים היטב את התסכול ועגמת הנפש איתם אתם מתמודדים כשיש הצפת ביוב או פיצוץ של צנרת. לכן, אנו דואגים למענה זמין עבור לקוחותינו, לשירות מהיר ולאנשי מקצוע מוסמכים ומיומנים שיגיעו אליכם ויפתרו את הבעיה.

חשוב לנו לתת שירות מקצועי ולכן אנו דואגים להעסיק את מיטב אנשי המקצוע ולרכוש את הציוד המתקדם ביותר.
את השירות אנו מתאימים באופן אישי לכל לקוח, בין אם מדובר בקריאה חד פעמית לטיפול בהצפה או בהסכם ארוך טווח לשירותי תחזוקה קבועים.

שאיבות ביוב בהוד השרון

המוניטין שלנו כחברה אדיבה, מקצועית ואמינה מוכר בכל האזור, והעבודה שנבצע עבורכם תגיע עם אחריות.

כאמור, פתרונות הביוב אותם ניתן למצוא בביובית מגוונים ומעניקים מענה מלא לכל תקלות הביוב הקיימות. יחד עם ציוד חדשני ואנשי מקצוע מנוסים, ביובית ישלח אליך צוות בהתראות קצרות ומיידיות אשר יגיע אליך במהירות כדי למנוע נזקים נוספים.

זקוקים לשירותי ביובית בהוד השרון? אנחנו כאן לשירותכם. ערוכים לכל תקלה וזמינים לתת לכם מענה מהיר ואיכותי. לפרטים נוספים וקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית ניתן ליצור עימנו קשר 24/7 בטלפון: 072-392-3354

שירותי ביובית בקרבת הוד השרון: שאיבת ביוב בהרצליה | ביובית ברמת השרון | שירותי ביובית בכפר סבא

Call Now Button072-392-3354 דילוג לתוכן